دوره 6, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تأثیر عوامل فردی و سازمانی بر تعلقسازمانی کارکنان
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2017-11-22)باتوجه به ناآرامی محیط و رقابت در سازمان، مدیران، فرصت چندانی برای کنترل کارکنان در اختیار ندارند و باید بیشتر زمان و توان خود را صرف شناسایی محیط سازمان کنند و سایر وظایف عادی را به کارکنان واگذار کنند؛ بنابراین، مهمترین ...
-
شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی تجربه معناداری کار با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2017-11-22)معنیداری کار به نحوی فزاینده بهعنوان یکی از خروجیهای با ارزش شغلی که بر رفتارهای سازمانی کارکنان اثرگذار است، در سالهای اخیر بهشدت مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است و در پژوهشهای مدیریت رفتارسازمانی برای درک و فهم ...
-
تبیین نقش میانجی هوش فرهنگی در ارتباط میان ویژگی های شخصیتی و سبک های رهبری مدیران سازمان های دولتی استان گیلان
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2017-11-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی همزمان ویژگیهای شخصیتی و سبکهای رهبری با میانجیگری هوش فرهنگی مدیران سازمانهای دولتی استان گیلان است. روش پژوهش از لحاظ ماهیت، توصیفی و از نوع علی و از لحاظ هدف، کاربردی است. جامعۀ آماری تحقیق، ...
-
پیامدهای صداقتسازمانی در یکی از نهادهای انقلابی در گفتان رهبران ج.ا.ا
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2017-11-22)صداقت و راستی از خصوصیات عالی اخلاق انسانی است که اگر همه فعالیتها و اقدامات انسان بر صدق و راستی بنا نهاده شود، زمینههای نیکبختی و گرانقدری برای او فراهم مینماید. چنانکه گشودهشدن دریچههای سعادت و بهروزی بهسوی جامعه ...
-
بررسی تأثیر سبک رهبری زهرآگین و رفتارهای کژ کارکردی بر پیامدها و نگرش شغلی کارکنان
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2017-11-22)فقدان رهبری مؤثر، تنها به تشکیلات اقتصادی محدود نمیشود، بلکه در تعلیموتربیت، بنیادها و همۀ انواع دیگر ادارات و سازمانها بهچشم میخورد. آنچه بعضاً سازمانها را عذاب میدهد، وجود کسانی است که نقش برجسته رهبری را در ...
-
ارائه مدل مفهومی یادگیری کارآفرینانه سازمانی
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2017-11-22)طی دو دهۀ اخیر مطالعات یادگیری کارآفرینانه با تمرکز بر نحوۀ یادگیری فرد کارآفرین در فرایند کارآفرینی، مدلهای متعددی از این پدیده را ارائه نمودهاند. بهدلیل عدم توجه این مدلها به تعاملیبودن یادگیری در بستر جمعی، هیچیک ...



