نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorفتحی زاده, مرتضیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:01:11Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:01:11Z
dc.date.available1399-07-08T23:01:11Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:01:11Z
dc.date.issued2002-05-22en_US
dc.date.issued1381-03-01fa_IR
dc.date.submitted2015-08-29en_US
dc.date.submitted1394-06-07fa_IR
dc.identifier.citationفتحی زاده, مرتضی. (1381). قرینه گرایی، پلانتینگا و ایمان و عقل. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 3(1112), 41-73. doi: 10.22091/pfk.2002.364fa_IR
dc.identifier.issn1735-9791
dc.identifier.issn2538-2500
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22091/pfk.2002.364
dc.identifier.urihttp://pfk.qom.ac.ir/article_364.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/145340
dc.description.abstractدر این مقاله ضمن پذیرش عدم لزوم دلیل برای توجیه باور دینی، به نقد دیدگاه پلانتینگا درباره جواز معرفتی پرداخته شده است. مؤلف از یک دیدگاه درون‌گرایانه‌ای درباره جواز معرفتی دفاع می‌کند. باور مسیحی به اعتقاد وی جواز معرفتی ندارد، ولی چون توجیه اخلاقی دارد جای ایراد ندارد. برای توجیه اخلاقی برخلاف پلانتینگا باید برخی از آگاهی‌های ما اعم از قرینه گزاره‌ای یا چیز دیگر در تأیید باور مورد بحث باشندfa_IR
dc.format.extent310
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه قمfa_IR
dc.publisherUniversity of Qomen_US
dc.relation.ispartofپژوهش‌های فلسفی -کلامیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Philosophical Theological Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22091/pfk.2002.364
dc.subjectقرینه‌گراییfa_IR
dc.subjectایمان و عقلfa_IR
dc.subjectبرون گراییfa_IR
dc.subjectدرون‌گراییfa_IR
dc.subjectباور دینیfa_IR
dc.titleقرینه گرایی، پلانتینگا و ایمان و عقلfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentعضوهیات علمی دانشگاه تربیت معلمfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue1112
dc.citation.spage41
dc.citation.epage73


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد