دوره 1, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
تأثیر خوشبینی آموختهشده بر انگیزش پیشرفت و تابآوری تحصیلی نوجوانان دختر. (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)این پژوهش با هدف بررسی تأثیر خوشبینی آموخته شده بر انگیزش پیشرفت و تابآوری تحصیلی نوجوانان دختر انجام شد. روش پژوهش از نوع شبه آزمایشی، پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل بود. نمونه آماری آن 20 نفر از نوجوانان 15-13 ساله ...
 
- 
تأثیر آموزش مثبتنگری بر کیفیت زندگی، افسردگی، اضطراب و استرس بزهکاران نوجوان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)هدف از پژوهش بررسی تأثیر آموزش مثبتنگری بر کیفیت زندگی و کاهش افسردگی، اضطراب و استرس در نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت زاهدان بود. طرح پژوهش نیمه آزمایشی از نوع پیش آزمون - پس آزمون و پیگیری با گروه کنترل بود. نمونه ...
 
- 
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه ویژگیهای روانشناسی مثبت در دانشجویان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)هدف پژوهش بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامه ویژگیهای روانشناسی مثبت در دانشجویان بود. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود. نمونۀ پژوهش شامل 432 دانشجوی تحصیلات تکمیلی23 تا 45 سال (225زن و 207 مرد) دانشگاههای ...
 
- 
تأثیر آموزش شادکامی بر باورهای غیرمنطقی نوجوانان دختر تحت پوشش سازمان بهزیستی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)هدف پژوهش بررسی تعیین تأثیر آموزش شادکامی با الگوی شناختی- رفتاری فوردایس بر باورهای غیرمنطقی نوجوانان دختر تحت پوشش بهزیستی شهر زاهدان بود. روش پژوهش نیمه تجربی و از نوع پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود. 24 نفر از ...
 
- 
الگوی ساختاری تأثیر شدت تخطیها، همدلی، احساس گناه و شرمساری، رفتارهای دلجویی و بخشایشگری ادراک شده با خودبخشایشگری در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان. (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)هدف پژوهش بررسی الگوی ساختاری تأثیر شدت تخطیها، همدلی، احساس گناه و شرمساری، رفتارهای دلجویی و بخشایشگری ادراک شده با خودبخشایشگری در بین دانشجویان بود که با روش توصیفی از نوع همبستگی انجام گرفت. گروه نمونه شامل 361 نفر ...
 
- 
تأثیر برنامه آموزشی مثبتنگری بر شادکامی و باورهای غیرمنطقی نوجوانان بزهکار (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)هدف این پژوهش بررسی تأثیر برنامه آموزشی مثبتنگری بر شادکامی و باورهای غیر منطقی نوجوانان بزهکار بود. این پژوهش از نوع نیمه آزمایشی بود که به شکل پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل اجرا شد. نمونه مورد پژوهش به صورت نمونهگیری ...
 



