مرور دوره 6, شماره 3 بر اساس موضوع "برندسازی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
- 
بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر برندسازی محصولات کشاورزی در شرکت های تعاونی روستایی استان اصفهان (مورد مطالعه: محصول سیبزمینی) (دانشگاه تربت حیدریهuniversity of torbat heydarieh, 2019-09-23)هدف تحقیق حاضر بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر برندسازی محصولات کشاورزی (مورد مطالعه: محصول سیبزمینی) در شرکتهای تعاونی روستایی استان اصفهان است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش در دستۀ تحقیقات پیمایشی ...
 



