نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorقطب, فرشادfa_IR
dc.contributor.authorزاهدی, محسنfa_IR
dc.contributor.authorحسنی نسب, سید شهابfa_IR
dc.contributor.authorکریمی, مجیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:04:03Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:04:03Z
dc.date.available1399-07-08T22:04:03Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:04:03Z
dc.date.issued2017-06-22en_US
dc.date.issued1396-04-01fa_IR
dc.date.submitted2017-10-23en_US
dc.date.submitted1396-08-01fa_IR
dc.identifier.citationقطب, فرشاد, زاهدی, محسن, حسنی نسب, سید شهاب, کریمی, مجید. (1396). بررسی مشخصات رئولوژی قیرهای اصلاح شده با گیلسونایت. جاده, 25(91), 101-108.fa_IR
dc.identifier.issn1735-062X
dc.identifier.issn2676-4261
dc.identifier.urihttp://road.bhrc.ac.ir/article_51213.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/124314
dc.description.abstract<em>اصلاح خصوصیات رئولوژی قیرهای خالص به منظور بهبود عملکرد مخلوط­های آسفالتی در چند دهه اخیر مورد توجه بسیاری از پژوهشگران قرار گرفته است.</em><em>در این پژوهش تاثیر گیلسونایت بر خواص رئولوژی قیر خالص بررسی شد. بدین منظور از درصدهای مختلف پودر گیلسونایت در اصلاح مشخصات رئولوژی قیر خالص 70/60 استفاده شد. در بررسی رئولوژی قیرها (­اصلاح شده و اصلاح نشده­)، آزمایشات ویسکوزیته، نقطه نرمی، درجه نفوذ و درجه اشتعال انجام شد، همچنین حساسیت حرارتی قیرها نیز محاسبه گردید. نتایج بدست آمده از این تحقیق حاکی از آن است که افزودن گیلسونایت به قیر خالص موجب افزایش ویسکوزیته و نقطه نرمی قیر شده و کاهش درجه نفوذ آن را به همراه داشته است. همچنین افزودن این پودر به قیر خالص موجب بهبود حساسیت حرارتی شده اما، تاثیری بر درجه اشتعال قیر نداشته است. گیلسونایت و قیر استفاده شده در این تحقیق به ترتیب از معدن استان ایلام و پالایشگاه نفت پاسارگاد تهیه شده است.</em><br />  <br />fa_IR
dc.format.extent1008
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازیfa_IR
dc.relation.ispartofجادهfa_IR
dc.relation.ispartofRoaden_US
dc.subjectگیلسونایتfa_IR
dc.subjectقیر خالصfa_IR
dc.subjectمشخصات رئولوژیfa_IR
dc.titleبررسی مشخصات رئولوژی قیرهای اصلاح شده با گیلسونایتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد، دانشکده فنی مهندسی، دانشگاه رازی، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده فنی مهندسی، دانشگاه رازی، کرمانشاه، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده فنی مهندسی، دانشگاه رازیfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته کارشناسی، آزمایشگاه فنی مکانیک خاک کرمانشاه، کرمانشاه، ایرانfa_IR
dc.citation.volume25
dc.citation.issue91
dc.citation.spage101
dc.citation.epage108


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد