دوره 7, شماره 13
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
اثر ابعاد تصویر برند ورزشکار بر وفاداری هواداران
(دانشگاه بوعلی سینا, 2017-04-21)تصویر برند ورزشکار پیشآیندی کلیدی در وفاداری هواداران و محرکی قوی برای حضور تماشاچیان و هواداران در رویدادهای ورزشی و نیز قصد خرید کالاهای مرتبط با ورزشکار است. تحقیق حاضر نیز با هدف بررسی اثر ابعاد تصویر برند ورزشکار ...
-
ارزیابی وضعیت موجود و اثر بخشی مسیرهای ویژه دوچرخهسواری شهر تبریز
(دانشگاه بوعلی سینا, 2017-04-21)تحقیق حاضر با هدف ارزیابی وضعیت موجود و اثر بخشی مسیرهای ویژه دوچرخهسواری شهر تبریز انجام گرفته است. زمان انجام تحقیق هفته آخر مرداد تابستان سال 1394 به مدت هفت روز (بیش از 6 ساعت) در نظر گرفته شد و تقریباً طیف قابل توجهی ...
-
مدل علی روابط بین عدالت سازمانی و دلبستگی شغلی با تاکید بر نقش واسطه ای اعتماد سازمانی و ارزش های شغلی معلمان تربیت بدنی شهر شیراز
(دانشگاه بوعلی سینا, 2017-04-21)تحقیق حاضر، با هدف بررسی نقش واسطه ای اعتماد سازمانی و ارزش های شغلی در رابطه میان مولفه های عدالت سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر شیراز در قالب یک مدل علی انجام شده است. در این مطالعه توصیفی همبستگی، داده های ...
-
شناسایی و اولویت بندی موانع تدوین و اجرای مدیریت استراتژیک در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران
(دانشگاه بوعلی سینا, 2017-04-21)هدف این پژوهش، شناسایی و اولویت بندی موانع تدوین و اجرای مدیریت استراتژیک در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران بوده است. روش این پژوهش توصیفی و در حیطه مطالعات راهبردی و به صورت میدانی انجام شده است. این تحقیق در دسته ...
-
انتخاب بازیکنان بر مبنای شاخص های موثر با رویکردالگوریتم ارزیابی خبرگان و تکنیک تصمیم گیری چند معیاره نسبت تجمعی آراس (مطالعه موردی تیم بسکتبال دانشگاه شاهرود)
(دانشگاه بوعلی سینا, 2017-04-21)هدف تحقیق حاضر ارائهی مدلی منعطف برای رتبه دهی و انتخاب بازیکنان بسکتبال بود. در این تحقیق ابتدا با استفاده از الگوریتم ارزیابی خبرگان 21 شاخص اثرگذار بر عملکرد بازیکنان بسکتبال شناسایی و میزان تأثیر هر یک از آنها تحلیل ...
-
رابطه مدیریت منابع انسانی با عملکرد سازمانی از دیدگاه کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان ایران
(دانشگاه بوعلی سینا, 2017-04-21)هدف این تحقیق بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی با عملکرد سازمانی از دیدگاه کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان ایران می باشد. روش پژوهش از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل همه کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان به ...
-
بکارگیری مدل میدان نیرو در برنامه ریزی باشگاه ها برای برنامه ریزی جانشین پروری بازیکنان فوتبال
(دانشگاه بوعلی سینا, 2017-04-21)هدف کلی پژوهش بکارگیری مدل میدان نیرو در باشگاههای ورزشی فوتبال به منظور برنامهریزی جانشین پروری بازیکنان در لیگ برتر ایران بود. پژوهش حاضر با استفاده از روش تحقیق کیفی و تحلیل محتوا، عوامل تسهیلکننده و بازدارنده در ...



