نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorتوکلی, احمدfa_IR
dc.contributor.authorکفاش پور, آذرfa_IR
dc.contributor.authorنیکو, حسینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:38:25Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:38:25Z
dc.date.available1399-07-08T21:38:25Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:38:25Z
dc.date.issued2017-08-23en_US
dc.date.issued1396-06-01fa_IR
dc.date.submitted2017-04-30en_US
dc.date.submitted1396-02-10fa_IR
dc.identifier.citationتوکلی, احمد, کفاش پور, آذر, نیکو, حسین. (1396). بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد). فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های مدیریت راهبردی, 23(65), 185-207.fa_IR
dc.identifier.urihttp://smr.journals.iau.ir/article_535195.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/114849
dc.description.abstractهدف از انجام پژوهش حاضر بررسی اثر متغیرهای کیفیت خدمات درک شده، تصویر شرکت و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گری هزینه‌های جابجایی می‌باشد. مطالعه حاضر به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش توصیفی و پیمایشی-تحلیلی می‌باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مشتریان شعب بانک سینا در سطح شهر مشهد است و حجم نمونه با توجه به مدل معادلات ساختاری 285 نفر تعیین شد. پرسشنامه به صورت حضوری بین 350 نفر از مشتریان شعب بانک سینا در سطح شهر مشهد توزیع گردید که از این تعداد 295 پرسش‌نامه قابل استفاده بود. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها از روش مدل‌یابی معادلات ساختاری و نرم‌افزاهایSPSS. 22  و AMOS. 22 استفاده گردید. نتایج نشان داد که از بین فرضیات پژوهش تنها نقش تعدیل‌گر هزینه‌های جابجایی بر رابطه بین تصویر ذهنی شرکت و وفاداری مشتری، رد و سایر فرضیات مورد تأیید قرار گرفتند. همچنین رضایت مشتری با ضریب مسیر 38/. مهمترین عامل مؤثر بر وفاداری مشتری می‌باشد و اثر تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری مثبت و معنادار می باشد. علاوه بر این نقش میانجی‌گری تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری نیز در این پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است که نتایج بیانگر تأیید نقش میانجی‌گری این متغیرها می باشد.<br />fa_IR
dc.format.extent467
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های مدیریت راهبردیfa_IR
dc.subjectکیفیت خدمات درک شدهfa_IR
dc.subjectتصویر ذهنی شرکتfa_IR
dc.subjectرضایت مشتریfa_IR
dc.subjectوفاداری مشتریfa_IR
dc.subjectهزینه‌های جابجاییfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی _ پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت صنعتی، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه فردوسی مشهدfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار مدیریت استراتژیک، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه فردوسی مشهدfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه، فردوسی مشهدfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue65
dc.citation.spage185
dc.citation.epage207


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد