مرور دوره 10, شماره 39 بر اساس موضوع "تجاریسازی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تحلیل ماتریس اهمیت – عملکرد (IPMA) شاخصهای تجاریسازی محصولات دانشبنیان با تأکید بر سیاستهای اقتصاد مقاومتی
(پژوهشکده امنیت ملی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی, 2020-08-22)فرآیند تجاریسازی، انتقال فناوری یا یک مفهوم نوآورانه از مرحله ایده تا بازار است. لذا اهمیت و اولویت زمانی، مکانی و چگونگی عملکرد در ارائه محصولات به بازار از شاخصهای مهم میباشد که پژوهش حاضر به تحلیل ماتریس اهمیت – ...



