نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنکوئی زاده, مریمfa_IR
dc.contributor.authorگل محمدی, عمادfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:37:27Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:37:27Z
dc.date.available1399-07-08T21:37:27Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:37:27Z
dc.date.issued2018-09-23en_US
dc.date.issued1397-07-01fa_IR
dc.date.submitted2016-03-10en_US
dc.date.submitted1394-12-20fa_IR
dc.identifier.citationنکوئی زاده, مریم, گل محمدی, عماد. (1397). نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت), 12(2), 346-370.fa_IR
dc.identifier.issn2383-0891
dc.identifier.issn2645-3827
dc.identifier.urihttp://smt.journals.isu.ac.ir/article_2596.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/114485
dc.description.abstract<em>امروزه شرکت‌ها در محیطی پویا و غیرقابل پیش‌بینی برای دستیابی به مزیت رقابتی و عملکرد برتر با چالش‌های روبرو هستند؛ شرکت‌ها با استفاده از قابلیت‌های بازاریابی خود می‌توانند به عملکرد برتر دست یابند. در این پژوهش با استفاده از نرم افزار </em><em>SmartPLS</em><em>روابط سازه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار با توجه به نقش تعدیل‌گری پویایی بازار در بین شرکت‌های تولیدی فعال در بورس مورد بررسی قرار گرفت. سازه‌های منعکس کننده قابلیت‌های بازاریابی؛ سازه‌های ارتباطات، توسعه محصول، قیمت، ترفیع و فروش، برنامه‌ریزی و اجرا می‌باشند و برای عملکرد از داده‌های موجود در تراز نامه شرکت‌ها استفاده شد. یافته‌ها نشان داد که رابطه سازه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد مثبت و معنادار است و هر چه محیط بازار پویاتر باشد رابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد قوی‌تر است. همچنین در بین سازه های منعکس کننده قابلیت‌های بازاریابی رابطه تمامی سازه به جز توسعه محصول معنادار است. </em>fa_IR
dc.format.extent1041
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه امام صادق علیه السلامfa_IR
dc.publisherImam Sadiq Universityen_US
dc.relation.ispartofاندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)fa_IR
dc.relation.ispartofStrategic Management Thoughten_US
dc.subjectقابلیت‌های بازاریابیfa_IR
dc.subjectعملکرد بازارfa_IR
dc.subjectپویایی بازارfa_IR
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.titleنقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازارfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی-پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشگاه شیرازfa_IR
dc.contributor.departmentمدرس دانشگاه علمی کاربردی ایلام، مرکز پارسیان(ایلام1) (نویسنده مسئول)fa_IR
dc.citation.volume12
dc.citation.issue2
dc.citation.spage346
dc.citation.epage370
nlai.contributor.orcid0000-0002-8822-4484


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد