دوره 10, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر کارکنان نامرئی بر ایجاد مسمومیت سازمانی با تعدیلگری سرمایة اجتماعی
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2023-12-22)یکی از بحرانهای اساسی سازمانها در عصر حاضر حضور کمرنگ و کمکاری کارکنان تحت عنوان کارکنان نامرئی است که سرایت این پدیده در کنار کموکاستیهای ذاتی سازمانهای دولتی منجر به ایجاد جوّی متشنج و مسموم در سازمان میشود. ...
-
بررسی تأثیر مؤلفههای سرمایة اجتماعی بر ارتقای امنیت ملی پس از انقلاب اسلامی
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2023-12-22)امروزه، یکی از دغدغههای اصلی دولتها تأمین امنیت ملی و رسیدن به توسعة پایدار با تأکید بر حفظ سرمایة اجتماعی است. بنابراین پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر مؤلفههای سرمایة اجتماعی بر ارتقای امنیت ملی پس از انقلاب اسلامی انجام ...
-
تأثیر رهبری سازمان مبتنی بر علوم اعصاب بر اثربخشی آموزش کارکنان با نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی در شرکتهای دانشبنیان
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2023-12-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر رهبری سازمان مبتنی بر علوم اعصاب بر آموزش منابع انسانی با نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی در شرکتهای دانشبنیان بود. نوع پژوهش از نظر هدف کاربردی و به لحاظ نحوة گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع پیمایشی ...
-
ارائة مدل سرمایة اجتماعی حسابرسان با تأکید بر پنج عامل بزرگ شخصیتی
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2023-12-22)هدف از این پژوهش ارائة مدلی برای سرمایة اجتماعی حسابرسان با تأکید بر پنج عامل بزرگ شخصیتی بود. بدین منظور در سال 1402 با استفاده از رویکرد نمونهگیری گلوله برفی با دوازده نفر از اعضای هیئتعلمی متخصص و مؤسسات حسابرسی که ...
-
نقش سایش اجتماعی در اینرسی سازمانی با نقش میانجیگری چابکی سازمانی در مدیران مدارس استان آذربایجان غربی
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2023-12-22)هدف از تحقیق حاضر بررسی نقش سایش اجتماعی در اینرسی سازمانی با نقش میانجیگری چابکی سازمانی در مدیران مدارس استان آذربایجان غربی بود که از نظر فلسفة پژوهش از نوع کمّی، از نظر هدف از نوع کاربردی، و از نظر جمعآوری دادهها ...
-
شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تأکید بر ارزش ویژة برند مشتریمحور در شرکتهای مخابراتی کشور عراق
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2023-12-22)یک اجتماع برند آنلاین شبکهای از افراد علاقهمند وفادار به یک برند است که گرد هم میآیند. هدف پژوهش حاضر شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تأکید بر ارزش ویژة برند در شرکتهای مخابراتی کشور عراق بود. ...



