مرور دوره 10, شماره 5 بر اساس موضوع "ارزشیابی آموزشی"

  • الگوی پیشنهادی ارزشیابی آموزش‌های پودمانی 

    یارمحمدیان, محمد حسین؛ صدوقی, فرحناز؛ احتشامی, اصغر؛ سالاریان زاده, محمدحسین؛ کسایی اصفهانی, مهتاب (دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2011-02-01)
    مقدمه: ارزشیابی آموزشی از ارکان اصلی نظام‌های آموزشی است و در استانداردها گوناگون آموزشی نظیر ایزو 10015 نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. به نظر می‌رسد برای ارزشیابی اثربخش آموزش‌های ارائه شده به فراگیران، صرفاً آزمون‌های کتبی یا ...