مرور دوره 10, شماره 5 بر اساس موضوع "ارزشيابي برنامه"
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارزشیابی برنامه: کارکردی متفاوت برای کارنامه عملکرد بالینی
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2011-02-01)مقدمه: مطالعات مختلف نشان میدهد که کارنامه عملکرد بالینی علاوه بر ارزشیابی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجو و تعیین سطح شایستگیهای وی، در امر ارزشیابی برنامه آموزشی رشته پزشکی درمقطع بالینی نیز قابل استفاده میباشد. این مقاله ...
-
ارزیابی فرآیند استاد راهنمایِ آموزشیِ دانشجویان پزشکی، در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2011-02-01)مقدمه: دانشجویان پزشکی با استرسهای متعدد مواجهند که فراگیری و سلامت آنها را تحت تأثیر قرار میدهد در چنین شرایطی وجود سیستمهای حمایتی ضروری است. در دانشکده پزشکی اصفهان جهت نیل به هدف حمایت و راهنمایی دانشجویان پزشکی، ...
-
الگوی پیشنهادی ارزشیابی آموزشهای پودمانی
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2011-02-01)مقدمه: ارزشیابی آموزشی از ارکان اصلی نظامهای آموزشی است و در استانداردها گوناگون آموزشی نظیر ایزو 10015 نیز جایگاه ویژهای دارد. به نظر میرسد برای ارزشیابی اثربخش آموزشهای ارائه شده به فراگیران، صرفاً آزمونهای کتبی یا ...
-
طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره بالینی از نظر راهکار جامعهنگری (راهنمایی برای اجرای عملی)
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2011-02-01)مقدمه: مدل SPICES رویکردی است که در طراحی، بررسی و بازبینی برنامههای درسی استفاده میشود. مطالعات اندکی معیارهای SPICES در ارزشیابی برنامه درسی را توصیف نمودهاند. هدف مطالعه تهیه ابزار ارزشیابی برنامه درسی پزشکی بر اساس ...
-
طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره علوم پایه از نظر استراتژی مسأله محوری (راهنمایی برای اجرای عملی)
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2011-02-01)مقدمه: تاکنون استراتژیهای آموزشی مختلفی برای یادگیری بهتر دانشجویان پزشکی معرفی شده است. از جمله آنها یادگیری مسأله محور است که یک استراتژی اصلی، پیچیده و گسترده در آموزش پزشکی و بخصوص آموزش علوم پایه میباشد. در مدل ...



