مرور دوره 11, شماره 1 بر اساس موضوع "بیمارستانها"
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
دیدگاه و تجربیات کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر کرمان در خصوص استقرار گواهینامهی سیستم مدیریت کیفیت-) ISO 9000 مطالعهی کیفی)
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-03-09)مقدمه: امروزه توجه به مقولهی کیفیت در سازمانهای خدماتی فراگیر شده است. بسیاری از سازمانهای خدماتی از جمله بیمارستانها اقدام به اخذ گواهینامهی سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9000) کردهاند. هدف از این مطالعه ارایهی دیدگاه و ...
-
عوامل مؤثر بر پذیرش استراتژی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستانهای شهر مشهد
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-03-09)مقدمه: امروزه بهعنوان یک واحد کسب و کار، سازمانهای بهداشتی و درمانی بیشتر از دیگر صنایع نیازمند مدیریت ارتباط با مشتری با استانداردهای بالا میباشند. این پژوهش با دیدگاهی سازمانی جهت شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم ...
-
کسورات اعمال شده توسط سازمانهای بیمهی خدمات درمانی و تأمین اجتماعی در صورت حسابهای ارسالی بیمارستانهای آموزشی اهواز
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-03-09)مقدمه : هر ساله مبالغ قابل توجهی از درآمدهای بیمارستانها بهعنوان کسورات توسط سازمانهای بیمهگر کسر میگردند. هدف از این پژوهش شناسایی کسورات اعمال شده توسط سازمانهای بیمهگر خدمات درمانی و تأمین اجتماعی در صورت ...



