مرور دوره 11, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
ارزیابی عملکرد بیمارستانهای آموزشی درمانی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم و کاشان و مقایسه تطبیقی آنها با استفاده از مدل پابنلاسو
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-07-22)
-
الزامات بهبود کیفیت و ایمنی بیمار در سیستم اطلاعات بیمارستان
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-07-22)مقدمه: نظر به محدود ماندن سیستمهای اطلاعات بیمارستانی كشورمان بر روي فعاليتهاي سیستم اطلاعات بیمارستانی نسلهاي اوليه ضروري است اين سیستمها با تأكيد بر بهبود کیفیت مراقبت وارد موج جديدي شوند. بنابراین این مطالعه با ...
-
تعيين ميزان آشنایی و استفادهي اعضاي هیأتعلمي دانشگاههاي دولتي شهر اصفهان از نمايههاي پاياني كتاب بر اساس نظريهي اشاعه و نشر نوآوري
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-07-22)
-
رابطه شاخصهای زمانی اورژانس پیشبیمارستانی در حوادث ترافیکی شهر تهران با میزان مرگ و میر در صحنه مصدومین
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-07-22)مقدمه : ایران چهارمین کشور دنیا بود که سیستم اورژانس پیشبیمارستانی در آن راهاندازی شد اما کیفیت و کمیت ارایه تنها خدمتدرمانی رایگان کشور، کمتر مورد توجه سیاستگذاران و مدیران است. این پژوهش با هدف تعیین رابطه بین ...
-
رتبهبندی مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با استفاده ازشاخصهای علمسنجی در پایگاه استنادی Scopus
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-07-22)مقدمه: ارزيابي برونداد علمي مراكز تحقيقاتي ضمن تعيين مراكز فعال، ميتواند در توزيع عادلانه بودجه و نيروي انساني مؤثر باشد. هدف این پژوهش ارزیابی برونداد علمی مراكز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی شیراز از طریق شاخصهاي ارزيابي ...
-
همبستگي بين شاخصهاي عملكردي و درجه ارزشيابي بيمارستانهاي تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي مشهد
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-07-22)مقدمه: سنجش عملكرد بيمارستانها با توجه به جايگاه ويژه بيمارستانها در ارائه خدمات در بخش بهداشت و درمان هر كشور از اهميت بالائي برخوردار است. کارا و اثربخش بودن فعاليتهاي بيمارستاني يا به عبارتي ديگر عملکرد صحيح کارکنان ...
-
ویژگیهای انگیزشی (روانشناختی) کارآفرینی کتابداران کتابخانههای پزشکی با تأکید بر مکتب انسانی مطالعه موردی: واحدهای پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2014-07-22)مقدمه : با مطالعه و شناخت ویژگیهای روانشناختی کارآفرینی کتابداران میتوان به ارائه نوآوریهایی مطابق با نیازهای اطلاعاتی مراجعان و خدمات بهتر به آنان در سایه فعالیتهای کارآفرینانه دست یافت. هدف پژوهش سنجش ویژگیهای ...



