نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorیوسفی, علی‌رضاfa_IR
dc.contributor.authorگردان ‌شکن, مریمfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-23T14:56:51Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-13T14:56:51Z
dc.date.available1399-08-23T14:56:51Zfa_IR
dc.date.available2020-11-13T14:56:51Z
dc.date.issued2011-02-01en_US
dc.date.issued1389-11-12fa_IR
dc.identifier.citationیوسفی, علی‌رضا, گردان ‌شکن, مریم. (1389). مروری بر توسعه یادگیری خودراهبر. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی, 10(5), 776-783.fa_IR
dc.identifier.issn1608-9359
dc.identifier.issn8892-1735
dc.identifier.urihttp://ijme.mui.ac.ir/article-1-1546-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/617598
dc.description.abstractمقدمه: ایجاد و ارتقای یادگیری خودراهبر، یکی از اهداف مهم آموزش عالی محسوب می‌شود چرا که انتظار می‌رود دانشجویان به سطحی از توانمندی‌های فردی برسند که بدون قرار گرفتن در یک نظام آموزشی ویژه، بتوانند نیازهای آموزشی خود را شناسایی کرده و در جهت رفع آن بکوشند و در نهایت یادگیری خود را مورد ارزشیابی قرار دهند. روش‌ها: این پژوهش یک مطالعه مروری بر برخی از مقالات منتشر شده در زمینه یادگیری خودراهبر از سال‌های 1990 تا 2008 می‌باشد. نتایج: مرور پیشینه پژوهش نشان می‌دهد که یادگیری خودراهبر رشدی صعودی داشته و روندی رو به توسعه دارد. نتیجه گیری: به دلیل مزایای یادگیری خودراهبر، توجه بنیادی به این نوع یادگیری و آموزش‌های اساسی برای ارتقا‌ی آن، در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.fa_IR
dc.format.extent238
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی اصفهانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله ایرانی آموزش در علوم پزشکیfa_IR
dc.subjectیادگیری خودراهبرfa_IR
dc.subjectآموزش عالیfa_IR
dc.subjectتوسعهfa_IR
dc.subjectساير مواردfa_IR
dc.titleمروری بر توسعه یادگیری خودراهبرfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeساير مواردfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue5
dc.citation.spage776
dc.citation.epage783


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد