مرور دوره 10, شماره 5 بر اساس موضوع "ارزشیابی برنامه"

  • ارزشیابی برنامه: کارکردی متفاوت برای کارنامه عملکرد بالینی 

    دهقانی پوده, مصطفی؛ امید, اطهر؛ عشوریون, وحید؛ آویژگان, مریم؛ اسماعیلی, آتوسا؛ اخلاقی, محمدرضا؛ نصری, پروانه؛ حسینی, مرضیه؛ اصیلیان, علی (دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2011-02-01)
    مقدمه: مطالعات مختلف نشان می‌دهد که کارنامه عملکرد بالینی علاوه بر ارزشیابی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجو و تعیین سطح شایستگی‌های وی، در امر ارزشیابی برنامه آموزشی رشته پزشکی درمقطع بالینی نیز قابل استفاده می‌باشد. این مقاله ...

  • طراحی ابزار ارزشیابی برنامه درسی دوره بالینی از نظر راه‌کار جامعه‌نگری (راهنمایی برای اجرای عملی) 

    دادگستر نیا, محمد؛ چنگیز, طاهره؛ وفامهر, وجیهه (دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2011-02-01)
    مقدمه: مدل SPICES رویکردی است که در طراحی، بررسی و بازبینی برنامه‌های درسی استفاده می‌شود. مطالعات اندکی معیارهای SPICES در ارزشیابی برنامه درسی را توصیف نموده‌اند. هدف مطالعه تهیه ابزار ارزشیابی برنامه درسی پزشکی بر اساس ...