مرور دوره 10, شماره 5 بر اساس موضوع "ادغام"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
تأثیر ادغام درس فیزیولوژی با یافتههای کلینیکی و پاراکلینیکی بر نگرش و علاقه دانشجویان پزشکی به درس فیزیولوژی
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2011-02-01)مقدمه: کاربردی نمودن مطالب تئوریک در دوره علوم پایه پزشکی نقش مهمی در افزایش انگیزه و علاقهمندی دانشجویان به این دروس خواهد داشت. هدف از این مطالعه تأثیر ادغام درس فیزیولوژی با یافتههای کلینیکی و پاراکلینیکی بر نگرش و ...
-
نظرات دانشجویان پزشکی در خصوص اجرای درس فیزیولوژی بالینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان, 2011-02-01)مقدمه: ارتباط بین دروس علوم پایه پزشکی و بالینی یک ضرورت شناخته شده است که کمک زیادی به یادگیری بهتر و دقیقتر دانشجویان در فهم مفاهیم بالینی و تشخیص و درمان بیماریها میکند. هدف از اجرای این مطالعه، بررسی نظر ات دانشجویان ...



