مرور دوره 17, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
ارائه مدل آموزش کارآفرینی در مدارس ابتدایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2022-06-22)هدف پژوهش حاضر ارائه مدل آموزش کارآفرینی در مدارس ابتدایی میباشد. این پژوهش از نظر هدف بهصورت کاربردی و از لحاظ روش گردآوری دادهها بهصورت ترکیبی، کیفی و کمی صورت گرفت که در بخش کیفی از تحلیل تماتیک و در بخش کمی از روش ...
-
بررسی رابطه مولفه های آموزشی و مولفه های مهارتی مورد نیاز رشته حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2022-06-22)این پژوهش با هدف بررسی رابطه مؤلفه های آموزشی و مهارتی مورد نیاز رشته حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شده است. ابتدا با استفاده از روش گراندد تئوری و مصاحبه با خبرگان، مؤلفه ها و شاخص های پژوهش شناسایی گردید. در ...
-
طراحی الگوی عناصر برنامه درسی تاثیرگذار در موفقیت دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2022-06-22)هدف پژوهش حاضر ارائه الگوی عناصر برنامۀ درسی تأثیرگذار در موفقیت نظام آموزشی میباشد. ماهیت پژوهش از نوع کیفی است که با استفاده از روش تحلیل مضمون و به شیوۀ استقرایی، عناصر برنامۀ درسی شناسایی و استخراج گردید. جامعۀ آماری ...
-
طراحی و اعتبار سنجی منشور مسئولیت اجتماعی آموزش و پرورش خوزستان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2022-06-22)پژوهش حاضر با هدف طراحی و اعتبار سنجی منشور مسئولیت اجتماعی آموزش و پرورش استان خوزستان صورت گرفت. جامعه آماری از کارکنان اداره آموزش و پرورش استان خوزستان تشکیل شده و نمونه گیری پژوهش در دو بخش کیفی و کمی صورت گرفته ...



