Volume 23, Issue 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
اجتماعی سازی زبانی: بازخوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی
(Tehran, Kharazmi University, 2020-03-01)pre dir=RTL style=text-align:justify;direction:rtl;unicode-bidi:embed; span style=color:#212121;span style=font-family:Times New Roman,serif;span style=font-size:11.0pt;در تحقیق پیش رو، معلم/span/span/spanspan dir=LTRspan ...
-
رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی
(Tehran, Kharazmi University, 2020-03-01)span style=font-family:Times New Roman,serif;در روانشناسی آموزشی، ساختارهای فکری هر فرد به مجموعه ای از باورهای اصلی در مورد هوش و نقش آن در یادگیری موفق در یک حیطه خاص اشاره دارد (رایان و مرسر، 2012). با در نظر گرفتن نقش ...
-
آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی
(Tehran, Kharazmi University, 2020-03-01)span style=font-family:Times New Roman,serif;مطالعه ی حاضر با هدف بررسی ماهیت راهبردهای کلامی اعضای جامعه ی دانشگاهی برای به اشتراک گذاری دانش تخصصی خود با دو گروه متخصصان و مردم عامه انجام گرفته است. بدین منظور، پیکره ای ...
-
عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم
(Tehran, Kharazmi University, 2020-03-01)span dir=RTLspan style=color:black;span style=font-family:Times New Roman,serif;span style=font-size:11.0pt;برای مشخص کردن چرایی توجه، لازم است عواملی که به طور بالقوه برمیزان توجه تاثیر می گذارند بصورت تجربی بررسی شوند. ...



