مرور دوره 12, شماره 1 بر اساس موضوع "دیجیکالا"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
طراحی مدل تبلیغات الکترونیکی کسبوکارهای نوظهور با رویکرد دادهبنیاد و مقایسه وضعیت موجود و مطلوب
(انجمن ترویج علم ایران, 2021-05-22)هدف از پژوهش حاضر طراحی مدل تبلیغات الکترونیکی کسبوکارهای نوظهور با رویکرد دادهبنیاد و مقایسه وضعیت موجود و مطلوب میباشد. پژوهش حاضر ازلحاظ هدف کاربردی، ازنظر شیوة گردآوری دادهها توصیفی- پیمایشی بود. در بخش اول (کیفی) ...



