| dc.contributor.author | صادقی, آرام رضا | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-08-23T17:16:02Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-11-13T17:16:02Z | |
| dc.date.available | 1399-08-23T17:16:02Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-11-13T17:16:02Z | |
| dc.date.issued | 2010-03-01 | en_US |
| dc.date.issued | 1388-12-10 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | (2010). Iranian Journal of Applied Linguistics, 13(1), 125-147. | en_US |
| dc.identifier.issn | 1735-1634 | |
| dc.identifier.uri | http://ijal.khu.ac.ir/article-1-48-fa.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/625744 | |
| dc.description.abstract | نشستن در کلاس درس برای مدتی نسبتاً طولانی، گوش دادن به معلم و دیگر فراگیران و بعضاً پاسخ دادنbrبه برخی از سوال ها روش متداولی است که در کلاس های آموزش زبان انگلیسی اتفاق می افتد. روش ایbrتی اس در بر گیرنده یک سالن بزرگ با دست کم 3 سایت یادگیری زبان است که در آن موقعییت هایbrزبانی در محیط فیزیکی شبیه سازی شده است. این روش از طریق ایجاد موقییت های واقعی به طور جالبbrو مهیجی فراگیران را درگیر ایفای نقش می نماد. در این تحقیق پس از توصیف روش ای تی اس براساسbrمدل آنتونی (ریچارد و راجرز ، 2001 ) ، در یک بررسی تجربی کارآیی آن مورد بررسی قرار گرفت .brبرای انجام این پژوهش 34 آزموده از دانشجویان گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه سمنان در 2 کلاسbrگفت و شنود مورد بررسی قرار گرفتند . پس از گذشت 10 جلسه آموزش نتیجه آزمون تی ، کارآمدیbrقابل توجه این روش را اثبات کرد . علاوه بر این آزمون میزان رضایت مندی فراگیران از اجزاء گوناگونbrاین روش از طریق یک پرسشنامه مورد سوال قرار گرفت که نتیجه آن رضایت مندی قابل ملاحظه ای تیbrاس را نشان میداد . | fa_IR |
| dc.format.extent | 242 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | Tehran, Kharazmi University | en_US |
| dc.relation.ispartof | Iranian Journal of Applied Linguistics | en_US |
| dc.relation.ispartof | زبانشناسی کاربردی | fa_IR |
| dc.subject | زبان انگلیسی | fa_IR |
| dc.subject | یادگیری | fa_IR |
| dc.subject | شبیه سازی | fa_IR |
| dc.subject | محیط فیزیکی | fa_IR |
| dc.subject | ایفای نقش | fa_IR |
| dc.subject | دانشگاه سمنان | fa_IR |
| dc.subject | مکالمه | fa_IR |
| dc.title | ای تی اس : روشی پویا برای آموزش زبان انگلیسی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | پژوهشي | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشگاه سمنان | fa_IR |
| dc.citation.volume | 13 | |
| dc.citation.issue | 1 | |
| dc.citation.spage | 125 | |
| dc.citation.epage | 147 | |