• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 18, Issue 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 18, Issue 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills

    (ندگان)پدیدآور
    Roohani, AliMirzaei, AzizullahPoorzangeneh, Marzieh
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    667.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    پژوهشي
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    EFL Reading comprehension
    Multiple intelligences
    MI-based reading instruction
    Critical thinking

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2015-04-01
    1394-01-12
    ناشر
    Tehran, Kharazmi University
    سازمان پدید آورنده
    Shahrekord University
    Shahrekord University
    Shahrekord University

    شاپا
    1735-1634
    URI
    https://dx.doi.org/10.18869/acadpub.ijal.18.1.167
    http://ijal.khu.ac.ir/article-1-2494-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/625712

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب