• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 18, Issue 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 18, Issue 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction

    (ندگان)پدیدآور
    Atai, Mahmood RezaKarrabi, Mohsen
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    665.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    پژوهشي
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    Efficacy doubts
    Teacher education
    ESAP and EGP instruction
    Teacher development and reform

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2015-04-01
    1394-01-12
    ناشر
    Tehran, Kharazmi University
    سازمان پدید آورنده
    Kharazmi University
    Amirkabir University of Technology

    شاپا
    1735-1634
    URI
    https://dx.doi.org/10.18869/acadpub.ijal.18.1.29
    http://ijal.khu.ac.ir/article-1-2490-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/625708

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب