نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorتاج الدین, ضیاءfa_IR
dc.contributor.authorخداوردی, نداfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-23T17:14:13Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-13T17:14:14Z
dc.date.available1399-08-23T17:14:13Zfa_IR
dc.date.available2020-11-13T17:14:14Z
dc.date.issued2011-03-01en_US
dc.date.issued1389-12-10fa_IR
dc.identifier.citation(2011). Iranian Journal of Applied Linguistics, 14(1), 159-182.en_US
dc.identifier.issn1735-1634
dc.identifier.urihttp://ijal.khu.ac.ir/article-1-35-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/625634
dc.description.abstractدر سال­های اخیر مفهوم تحول حرفه­ای در حیطه آموزش زبان دوم خصوصا عوامل تاثیرگذار بر آن در دوره پساروش از اهمیت بسیار برخوردار شده است. این تحقیق با استفاده از پرسشنامه دلینگر و همکاران به ارتباط بین مولفه­های این پرسشنامه و سه عامل معلم شامل جنسیت، تجربه، و پیشینه تحصیلی می­پردازد. نتیجه تحقیق در مورد 59 معلم نشان می دهد که این عوامل عمدتا تاثیری بر برداشت معلمان ار کارآمدی خود ندارند. نتایج دال بر آن است که معلمان نیازمند رویکرد تامل­گرا هستند تا درک درستی از کارآمدی خود پیدا کنند.fa_IR
dc.format.extent235
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherTehran, Kharazmi Universityen_US
dc.relation.ispartofIranian Journal of Applied Linguisticsen_US
dc.relation.ispartofزبانشناسی کاربردیfa_IR
dc.subjectدوره پساروشfa_IR
dc.subjectعمل گرایی براساس اصولfa_IR
dc.subjectباورهای معلمان در مورد کارآمدی خودfa_IR
dc.subjectآموزش معلمfa_IR
dc.subjectکارآمدی معلمfa_IR
dc.titleباورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.citation.volume14
dc.citation.issue1
dc.citation.spage159
dc.citation.epage182


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد