دوره 30, شماره 109
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
"گزارش کوتاه" تأثیر آموزش اعتباربخشی خدمات بالینی پرستاری بر آگاهی و نگرش پرستاران
(دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2017-12-01)چکیده زمینه و هدف: سیستم اعتباربخشی در پرستاری یک سیستم ارزیابی است که به توانمندی پرستاران اعتبار میبخشد. با توجه به این که پرستاران توانایی منحصر به فردی برای اجرا و نظارت بر فرآیند اعتباربخشی دارند بنابراین فرآیندهای ...
-
بررسی نقش تعدیلگر عزت نفس در رابطه بین اصطکاک اجتماعی و فرسودگی شغلی در پرستاران بیمارستانهای خیریه شهر مشهد
(دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2017-12-01)چکیده زمینه و هدف: یکی از نقشهای اساسی پرستاران در فعالیتهای روزانه ارتباط با افراد است و آنان بطور مستمر با مددجویان، خانواده آنان و دیگر اعضای تیم بهداشتی در ارتباط هستند و در برابر سلامت و زندگی آنان مسئولند. از سوی ...
-
تحلیل مفهوم "خود پنداری" در کودکان کار خیابانی
(دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2017-12-01)چکیده و هدف: پنداشت از خود یا خود پنداری درک و تصور فرد در مورد خود است. خود پنداری بر وضعیت روحی- روانی و آموزشی فرد تأثیر بسزایی داشته و میتواند موجب رشد و تعالی فرد و یا آسیبهای متعدد گردد. خود پنداری کودکان کار ...
-
ارتباط رفتارهای آموزش بالینی مربیان با یادگیری دانشجویان پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز 1394
(دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2017-12-01)چکیده زمینه و هدف: آموزش بالینی قلب آموزش حرفهای پرستاری است. از آنجا که یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در آموزش بالینی اثر بخش میتواند رفتار و عملکرد مربی بالینی باشد، این مطالعه با هدف تعیین ارتباط رفتارهای آموزش ...
-
کیفیت مقالات کارآزماییهای بالینی منتشر شده در مجلات پرستاری فارسی زبان با سابقه بیش از 10 سال با استفاده از ابزار CASP
(دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2017-12-01)چکیده زمینه و هدف: نحوه گزارش کارآزماییهای بالینی تاثیر مهمی در اعتماد به نتایج آنها دارد. با وجود این، کیفیت کارآزماییهای بالینی منتشر شده در مجلات پرستاری کمتر ارزیابی شده است. این مطالعه با هدف بررسی کیفیت کارآزماییهای ...



