مرور دوره 36, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
اثربخشی آموزش هوش هیجانی به روش قصه گویی بر کاهش کمرویی و ارتقای هوش هیجانی دانش آموزان دختر
(وزارت آموزش و پرورش, 2020-06-01)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی به روش قصهگویی بر کاهش کمرویی و ارتقای هوش هیجانی و مؤلفههای آن در دانش آموزان دختر دبستانی انجام شده است. روش پژوهش از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه ...
-
بررسی تطبیقی میزان تأکید بر استفاده از رویکرد زیباییشناسانه در تدریس در برنامههای تربیت معلم پیش از خدمت
(وزارت آموزش و پرورش, 2020-06-01)این پژوهش با هدف مقایسه صلاحیتها و شایستگیهای حرفه معلمی از منظر زیباییشناسانه در هشت کشور جهان و ایران انجام شده است. انتخاب کشورها با در نظرگرفتن موفقیت آنها در مطالعات تیمز، پرلز و پیزا بوده است. این کشورها عبارت انداز: ...
-
شایستگیهای معلمی از نگاه کنشگران عرصه تربیت: نقاط اشتراک و تمایز
(وزارت آموزش و پرورش, 2020-06-01)معلمان عنصر کلیدی موفقیت نظام آموزش و پرورش به شمار میآیند و دانشگاه فرهنگیان متولی تربیت معلمان است. توصیفی روشن از شایستگیهای معلمی و تأمل بر آن میتواند مقدمهای برای ورود به مدیریت و رهبری سازمانی، برنامههای درسی ...
-
شناسایی و تعیین شایستگیهای حرفهای معلمان با ابتناء بر اسناد تحولی آموزش و پرورش و اعتبارسنجی آنها
(وزارت آموزش و پرورش, 2020-06-01)در ذیل هدف عملیاتی شماره 11 سند تحول بنیادین، راهکار 4-11، ناظر به ایجاد نظام ارزیابی صلاحیت معلمان شامل شایستگیهای اخلاقی، اعتقادی، انقلابی، حرفهای و تخصصی و ارزشیابی متناسب با مبانی و اهداف سند تحول راهبردی است. با هدف ...



