مرور دوره 12, شماره 3 بر اساس موضوع "ارگونومی – مدارس – ایران"

  • بررسی وضعیت مدارس ایران از لحاظ ارگونومی :مروری نظام‌مند 

    اسمعلی, رقیه؛ عسکری, علی؛ پورصادقیان, محسن (انجمن ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی ایران, 2024-12-01)
    زمینه و هدف: عوامل مختلفی از جمله عدم توجه به متناسب سازی فضاهای آموزشی می تواند بطور چشم‌گیری کیفیت آموزش را تحت‌تأثیر قرار دهد. بنابراین، در این مطالعه تلاش شده است تا تمامی تحقیقات انجام‌شده در زمینه ارگونومی مدارس در ...