نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorاسکندری, محمدfa_IR
dc.contributor.authorنعمتی, نعمت اللهfa_IR
dc.contributor.authorباقرپور, طاهرهfa_IR
dc.date.accessioned1402-03-27T08:44:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2023-06-17T08:44:58Z
dc.date.available1402-03-27T08:44:57Zfa_IR
dc.date.available2023-06-17T08:44:58Z
dc.date.issued2023-03-01en_US
dc.date.issued1401-12-10fa_IR
dc.identifier.citationاسکندری, محمد, نعمتی, نعمت الله, باقرپور, طاهره. (1401). شناسایی مولفه‌های برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال (متاسنتز مطالعات). مجله علوم پزشکی رازی, 29(12), 208-221.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7043
dc.identifier.issn2228-7051
dc.identifier.urihttp://rjms.iums.ac.ir/article-1-7960-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/988864
dc.description.abstractزمینه و هدف: بازاریابی ورزشی بر اساس اصول و مولفه‌هایی انجام می‌شود. بنابراین، پژوهش حاضر با هدف شناسایی مولفه‌های برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال انجام شد. روش کار: این مطالعه از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا کیفی از نوع فراترکیب بود. جامعه پژوهش همه منابع (مقاله، کتاب و پایان‌نامه) مرتبط با برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی در فدراسیون هندبال در سال‌های 1380 الی 1401 بودند. در این پژوهش از میان 1452 منبع جستجو‌شده تعداد 80 منبع از پایگاه‌های معتبر داخلی و خارجی پس از بررسی عنوان به‌عنوان نمونه اولیه انتخاب، اما نمونه نهایی پس از بررسی چکیده و محتوی تعداد 55 منبع بود. ابزار مطالعه حاضر یادداشت‌برداری از منابع بود که روایی صوری آن با روش مثلث‌سازی تایید و پایایی آن با روش ضریب توافق بین دو کدگذار 86/0 محاسبه شد. در نهایت، داده‌ها با روش تحلیل مضمون تحلیل شدند. یافته‌ها: یافته‌ها نشان داد که برای برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال 101 زیرمولفه در قالب 5 مولفه شامل جایگاه‌یابی، هدف‌ها و استراتژی‌ها، فرصت‌های بازار، بازار هدف و بودجه بازاریابی شناسایی شد. در نهایت، الگوی برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال ترسیم شد. نتیجه‌گیری: نتایج این مطالعه می‌تواند به‌عنوان یک الگوی برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی در فدراسیون هندبال مورد استفاده قرار گیرد و سبب بهبود کیفیت، کارآیی، اثربخشی و بازاریابی موثر در فدراسیون هندبال شود.  fa_IR
dc.format.extent753
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله علوم پزشکی رازیfa_IR
dc.relation.ispartofRazi Journal of Medical Sciencesen_US
dc.subjectبرنامه استراتژیکfa_IR
dc.subjectبازاریابی ورزشیfa_IR
dc.subjectسلامت بازیکنانfa_IR
dc.subjectمهندسی علومfa_IR
dc.titleشناسایی مولفه‌های برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال (متاسنتز مطالعات)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی، گروه مدیریت ورزشی، واحد دامغان، دانشگاه آزاد اسلامی، دامغان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، گروه مدیریت ورزشی، واحد دامغان، دانشگاه آزاد اسلامی، دامغان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت ورزشی، واحد دامغان، دانشگاه آزاد اسلامی، دامغان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume29
dc.citation.issue12
dc.citation.spage208
dc.citation.epage221


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد