نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorفرهنگ اصفهانی, علیرضاfa_IR
dc.date.accessioned1402-03-27T07:34:50Zfa_IR
dc.date.accessioned2023-06-17T07:34:51Z
dc.date.available1402-03-27T07:34:50Zfa_IR
dc.date.available2023-06-17T07:34:51Z
dc.date.issued2022-12-01en_US
dc.date.issued1401-09-10fa_IR
dc.identifier.citationفرهنگ اصفهانی, علیرضا. (1401). بررسی رابطه بین یادگیری الکترونیکی و سلامت روانی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر اصفهان در دوره اپیدمی کووید-19. مجله علوم پزشکی رازی, 29(9), 282-289.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7043
dc.identifier.issn2228-7051
dc.identifier.urihttp://rjms.iums.ac.ir/article-1-7988-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/988832
dc.description.abstractزمینه و هدف: استفاده از فضای مجازی برای یادگیری از دوران کووید-19، افزایش یافت که می‌توانست بر سطح سلامت روان فراگیران اثرگذار باشد. لذا هدف پژوهش، بررسی رابطه بین یادگیری الکترونیکی و سلامت روانی دانش­آموزان دوره متوسطه دوم شهر اصفهان انجام گرف. روش کار: پژوهش حاضر از نظر روش توصیفی و از نوع همبستگی بوده و جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر اصفهان بود که در سال تحصیلی 1401-1400 مشغول به تحصیل بودند. تعداد جامعه آماری بنا بر استعلام از واحد آمار اداره آموزش و پرورش شهرستان اصفهان برابر با 850  نفر بود. حجم نمونه طبق جدول کرجسی و مورگان 265 نفر از طریق روش نمونه­گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار تحقیق شامل دو پرسشنامه یادگیری الکترونیکی واتکین و همکاران (2004) و سلامت روان گلدبرگ (1972) بود. از روش آماری پیرسون برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده شد. یافته‌ها: نتایج تحقیق نشان داد که بین یادگیری الکترونیکی و سلامت روانی دانش آموزان رابطه وجود دارد. نتیجه‌گیری: به طور کلی همه این مباحث بیانگر آن است که در دوران اپیدمی بین یادگیری الکترونیکی و سلامت روانی رابطه معناداری وجود دارد و یا افزایش یادگیری الکترونیکی سطح سلامت روانی افزایش می­یابد.  fa_IR
dc.format.extent661
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله علوم پزشکی رازیfa_IR
dc.relation.ispartofRazi Journal of Medical Sciencesen_US
dc.subjectیادگیری الکترونیکیfa_IR
dc.subjectسلامت روانیfa_IR
dc.subjectدانش آموزانfa_IR
dc.subjectاپیدمی کووید-19fa_IR
dc.subjectروانشناسی بالینیfa_IR
dc.titleبررسی رابطه بین یادگیری الکترونیکی و سلامت روانی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر اصفهان در دوره اپیدمی کووید-19fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه علوم تربیتی، واحد بندر عباس، دانشگاه آزاد اسلامی، بندر عباس، ایرانfa_IR
dc.citation.volume29
dc.citation.issue9
dc.citation.spage282
dc.citation.epage289


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد