نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخلیلی دهکردی, کورشfa_IR
dc.contributor.authorاسماعیل نیا شیروانی, کامبیزfa_IR
dc.date.accessioned1402-03-27T06:17:56Zfa_IR
dc.date.accessioned2023-06-17T06:17:57Z
dc.date.available1402-03-27T06:17:56Zfa_IR
dc.date.available2023-06-17T06:17:57Z
dc.date.issued2022-12-01en_US
dc.date.issued1401-09-10fa_IR
dc.identifier.citationخلیلی دهکردی, کورش, اسماعیل نیا شیروانی, کامبیز. (1401). مروری بر تأثیر آموزش‌ مجازی در دوران پاندمی کرو‌نا بر تفکر انتقادی. مجله علوم پزشکی رازی, 29(10), 268-278.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7043
dc.identifier.issn2228-7051
dc.identifier.urihttp://rjms.iums.ac.ir/article-1-7653-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/988797
dc.description.abstractزمینه و هدف: امروزه تفکر انتقادی از مهمترین مؤلفه هایی است که آموزش مجازی بر آن تاثیرگذار است از این جهت در این مطالعه  مروری، بر تأثیر آموزش‌ مجازی در دوران  پاندمی کرو‌نا بر تفکر انتقادی پرداخته شد. روش کار: این مقاله یک مطالعه مروری است که در سال 1400 با جستجوی در بانک‌های اطلاعاتی SID، PubMed، Google Scholar، Magiran، Springer، Wiley، Web of Science(ISI)، Scopus، Science direct، ProQuest و با استفاده از کلمات کلیدی " تفکر انتقادی، آموزش مجازی، دوران پاندمی کرونا" و معادل انگلیسی آن‌ها انجام شد. در نتیجه جستجو 158 مقاله در بازه زمانی 2000 تا 2022  یافت شد و در مرحله غربالگری 74 مقاله انتخاب گردید و در انتها 17 مقاله مورد تجزیه و تحلیل محتوایی قرار گرفت. یافته‌ها: این مطالعه مروری نشان داد که آموزش‌ مجازی در دوران پاندمی کرو‌نا بر تفکر انتقادی تأثیر مستقیمی دارد. نتیجه‌گیری: به طور کلی می‌توان نتیجه‌گیری کرد که در راستای ارتقای سطح تفکر انتقادی میتوان از آموزش مجازی در کنار آموزش حقیقی استفاده کرد و در این راستا به اهداف اموزشی دست یافت.  fa_IR
dc.format.extent701
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله علوم پزشکی رازیfa_IR
dc.relation.ispartofRazi Journal of Medical Sciencesen_US
dc.subjectتفکر انتقادیfa_IR
dc.subjectآموزش مجازیfa_IR
dc.subjectدوران پاندمی کروناfa_IR
dc.subjectروانشناسی بالینیfa_IR
dc.titleمروری بر تأثیر آموزش‌ مجازی در دوران پاندمی کرو‌نا بر تفکر انتقادیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، گروه مدیریت آموزشی، واحد گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی، گرگان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت آموزشی، واحد گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی، گرگان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume29
dc.citation.issue10
dc.citation.spage268
dc.citation.epage278


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد