مرور دوره 30, شماره 4 بر اساس موضوع "بازاریابی شبکههای اجتماعی کارآفرینانه"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
ارائه الگوی تأثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر فرصتهای کارآفرینی در حوزه محصولات پزشکی و سلامتی
(دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2023-07-01)زمینه و هدف: شبکههای اجتماعی به یک نیروی قدرتمند در شکلدهی به جنبههای تجارت تبدیل شدهاند. زیرا بازاریابی دهان به دهان را تقویت کردهاند و به سرعت در تصمیمات خرید مشتریان اهمیت پیدا میکنند. بنابراین پژوهش حاضر با هدف ...



