مرور دوره 29, شماره 12 بر اساس موضوع "ابعاد فردی"

  • شناسایی عوامل زمینه‌ای مؤثر برتوسعه الگوسازی شخصی در مشاغل کوچک و متوسط 

    صادقی, مرضیه؛ فتاحی, مجید؛ تقوایی یزدی, مریم (دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2023-03-01)
    زمینه و هدف: پدیده برندسازی شخصی موضوعی نسبتاً جدید در زمینه بازاریابی به شمار می‌رود لذا هدف از پژوهش حاضر شناسایی عوامل زمینه‌ای موثر برتوسعه الگوسازی شخصی در مشاغل کوچک و متوسط بود. روش کار: روش پژوهش آمیخته بود که ...