مرور دوره 30, شماره 2 بر اساس موضوع "اختلال یادگیری خاص"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
مقایسه اثربخشی روش یکپارچگی حسی و روش سازماندهی مجدد اعصاب مرکزی بر توانایی نگهداری ذهنی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص
(دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2023-04-01)زمینه و هدف: اختلال یادگیری، اختلالی عصبی رشدی در کودکان که به علت عوامل ژنتیکی و محیطی ایجاد و بر عملکرد مغز در حیطههای درک و پردازش اطلاعات کلامی و غیرکلامی تأثیر میگذارد؛ بنابراین شناسایی روشهای مداخلهای تعیین کننده ...



