نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorقلی زاده شور گلی, توحیدfa_IR
dc.contributor.authorخورشیدی, دکتر غلام حسینfa_IR
dc.date.accessioned1402-01-21T18:28:53Zfa_IR
dc.date.accessioned2023-04-10T18:28:53Z
dc.date.available1402-01-21T18:28:53Zfa_IR
dc.date.available2023-04-10T18:28:53Z
dc.date.issued2012-09-01en_US
dc.date.issued1391-06-11fa_IR
dc.identifier.citationقلی زاده شور گلی, توحید, خورشیدی, دکتر غلام حسین. (1391). افزایش فروش از طریق قیمت‌های مرجع. تدبیر, 23(244), 44-50.fa_IR
dc.identifier.issn1022-7199
dc.identifier.urihttp://tadbir.imi.ir/article-1-1206-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/951776
dc.description.abstractدر اقتصاد بحران زده و بازار رقابتی امروز افزایش فروش بزرگ‌ترین چالش دست‌اندرکاران فعال در زمینه کسب و کار می‌باشد. در این تحقیق کوشیده شده است با مطالعه جامع ادبیات موجود در زمینه ترفیع‌های قیمتی پیشنهادهایی کاربردی جهت استفاده هر چه بهتر از قیمت‌های مرجع برای افزایش فروش ارائه گردد. نتایج مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که با تعیین مناسب قیمت مرجع بیرونی در ترفیع‌های قیمتی می‌توان تمایل مصرف کنندگان برای خرید را افزایش داد.دریافت متن کاملfa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofتدبیرfa_IR
dc.subjectمديريت بازاريابي و فروشfa_IR
dc.titleافزایش فروش از طریق قیمت‌های مرجعfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeكاربرديfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شهید بهشتیfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue244
dc.citation.spage44
dc.citation.epage50


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد