• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تدبیر
    • دوره 23, شماره 244
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تدبیر
    • دوره 23, شماره 244
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    افزایش فروش از طریق قیمت‌های مرجع

    (ندگان)پدیدآور
    قلی زاده شور گلی, توحیدخورشیدی, دکتر غلام حسین
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    كاربردي
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در اقتصاد بحران زده و بازار رقابتی امروز افزایش فروش بزرگ‌ترین چالش دست‌اندرکاران فعال در زمینه کسب و کار می‌باشد. در این تحقیق کوشیده شده است با مطالعه جامع ادبیات موجود در زمینه ترفیع‌های قیمتی پیشنهادهایی کاربردی جهت استفاده هر چه بهتر از قیمت‌های مرجع برای افزایش فروش ارائه گردد. نتایج مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که با تعیین مناسب قیمت مرجع بیرونی در ترفیع‌های قیمتی می‌توان تمایل مصرف کنندگان برای خرید را افزایش داد.دریافت متن کامل
    کلید واژگان
    مديريت بازاريابي و فروش

    شماره نشریه
    244
    تاریخ نشر
    2012-09-01
    1391-06-11
    سازمان پدید آورنده
    دانشگاه شهید بهشتی

    شاپا
    1022-7199
    URI
    http://tadbir.imi.ir/article-1-1206-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/951776

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب