نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسحابی, حامدfa_IR
dc.contributor.authorراستین, کژالfa_IR
dc.contributor.authorگمار, عباسfa_IR
dc.date.accessioned1402-01-21T18:24:31Zfa_IR
dc.date.accessioned2023-04-10T18:24:31Z
dc.date.available1402-01-21T18:24:31Zfa_IR
dc.date.available2023-04-10T18:24:31Z
dc.date.issued2012-09-01en_US
dc.date.issued1391-06-11fa_IR
dc.identifier.citationسحابی, حامد, راستین, کژال, گمار, عباس. (1391). ارائه مدلی برای مشارکت بین شرکت‌های مشاوره مدیریت با هدف ارتقا و بهبود عرضه خدمات مشاوره مدیریت. تدبیر, 23(244), 31-39.fa_IR
dc.identifier.issn1022-7199
dc.identifier.urihttp://tadbir.imi.ir/article-1-1204-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/951774
dc.description.abstractبررسی بازارهای توسعه یافته مشاوره مدیریت نشان می‌دهد که مشاوران در تحولات اقتصادی و اجتماعی نقش کلیدی برعهده دارند. میزان توسعه صنعت مشاوره مدیریت شاخصی پیشرو برای سنجش سطح رشد و توسعه اقتصادِ دانش محور در کشورها به شمار می‌رود. در کشور ما، متأسفانه مشاوره مدیریت به جایگاه شایسته خود دست نیافته است. این امر، از یک سو ناشی از نبود نگرش صحیح مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها به جایگاه خدمات مشاوره مدیریت در حل مشکلات سازمانی و از سوی دیگر، به علت ضعف شرکت‌های مشاوره مدیریت در عرضه خدمات جامع و مورد رضایت سازمان‌ها و شرکت‌ها است. جنبه نخست نیازمند بسترسازی برای شناخت حرفه و نقش مشاوران در بهبود فعالیت‌های سازمانی و جنبه دیگر، نیازمند توانمندسازی شرکت‌های مشاوره مدیریت در ارائه خدمات جامع و با کیفیت بهتر است. هدف این مقاله ارائه مدلی برای مشارکت اثربخش بین شرکت‌های مشاوره مدیریت در راستای توانمند‌سازی و ارتقای آن‌ها است. برای این منظور، فرایند‌های مختلف مشارکت در سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل) UNIDO، سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OECD) و چارچوب پیشنهادی Gray مورد بررسی قرار گرفته است. هر یک از این فرایند‌ها از دیدگاهی متفاوت به موضوع مشارکت می‏پردازد که با تلفیق و یکسان‌سازی آن‌ها، مدلی جامع برای مشارکت اثربخش بین شرکت‌های مشاوره مدیریت تدوین شده است. این مدل دارای 6 مرحله و 28 گام اجرایی است. مراحل مدل شامل تعریف نیازها، جست‌وجو، شناخت، رسمی کردن، اجرا و نگهداری، و ثبت و انتشار تجربیات است. در پایان، نظر به این که مشارکت بین شرکت‌های مشاوره مدیریت مفهوم جدیدی است، موضوع‌هایی را برای پژوهش‌های بیش‌تر در این زمینه پیشنهاد کرده‌ایم)دریافت متن کاملfa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofتدبیرfa_IR
dc.subjectمشاوره مدیریتfa_IR
dc.subjectمشارکتfa_IR
dc.subjectطرف‌های مشارکتfa_IR
dc.subjectاستراتژی و تحولfa_IR
dc.titleارائه مدلی برای مشارکت بین شرکت‌های مشاوره مدیریت با هدف ارتقا و بهبود عرضه خدمات مشاوره مدیریتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeكاربرديfa_IR
dc.contributor.departmentشرکت مهندسین مشاور بنیاد صنعتی ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentشرکت مهندسین مشاور بنیاد صنعتی ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentشرکت مهندسین مشاور بنیاد صنعتی ایرانfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue244
dc.citation.spage31
dc.citation.epage39


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد