نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمیر, سعیدfa_IR
dc.date.accessioned1402-01-21T18:22:20Zfa_IR
dc.date.accessioned2023-04-10T18:22:20Z
dc.date.available1402-01-21T18:22:20Zfa_IR
dc.date.available2023-04-10T18:22:20Z
dc.date.issued2012-09-01en_US
dc.date.issued1391-06-11fa_IR
dc.identifier.citationمیر, سعید. (1391). بررسی تأثیر هوش فرهنگی در موفقیت مدیران بازاریابی. تدبیر, 23(244), 24-30.fa_IR
dc.identifier.issn1022-7199
dc.identifier.urihttp://tadbir.imi.ir/article-1-1202-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/951773
dc.description.abstractدر این مقاله که در راستای تبیین عوامل موثر بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی تدوین شده است ، به بررسی مقوله هوش فرهنگی که اخیراً توسط برخی از صاحبنظران حوزه کسب و کار به عنوان راز و رمز موفقیت مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی ارائه گردیده ، می پردازد. در ادامه خلاقیت و رابطه بین هوش و خلاقیت مطرح شده و رابطه هوش فرهنگی و خلاقیت نیز مورد کنکاش قرار گرفته و حوزه های کاربرد هوش فرهنگی و وضعیت های فراروی مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی هم به دقت مورد پردازش قرار گرفته اند.دریافت متن کاملfa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofتدبیرfa_IR
dc.subjectهوش فرهنگیfa_IR
dc.subjectخلاقیتfa_IR
dc.subjectتنوع فرهنگیfa_IR
dc.subjectحوزه فرهنگ و حوزه کسب و کارfa_IR
dc.subjectمديريت بازاريابي و فروشfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر هوش فرهنگی در موفقیت مدیران بازاریابیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeكاربرديfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue244
dc.citation.spage24
dc.citation.epage30


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد