بررسی تأثیر هوش فرهنگی در موفقیت مدیران بازاریابی
(ندگان)پدیدآور
میر, سعید
نوع مدرک
Textكاربردي
زبان مدرک
فارسیچکیده
در این مقاله که در راستای تبیین عوامل موثر بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی تدوین شده است ، به بررسی مقوله هوش فرهنگی که اخیراً توسط برخی از صاحبنظران حوزه کسب و کار به عنوان راز و رمز موفقیت مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی ارائه گردیده ، می پردازد.
در ادامه خلاقیت و رابطه بین هوش و خلاقیت مطرح شده و رابطه هوش فرهنگی و خلاقیت نیز مورد کنکاش قرار گرفته و حوزه های کاربرد هوش فرهنگی و وضعیت های فراروی مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی هم به دقت مورد پردازش قرار گرفته اند.دریافت متن کامل
کلید واژگان
هوش فرهنگیخلاقیت
تنوع فرهنگی
حوزه فرهنگ و حوزه کسب و کار
مديريت بازاريابي و فروش
شماره نشریه
244تاریخ نشر
2012-09-011391-06-11



