• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تدبیر
    • دوره 23, شماره 244
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تدبیر
    • دوره 23, شماره 244
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی تأثیر هوش فرهنگی در موفقیت مدیران بازاریابی

    (ندگان)پدیدآور
    میر, سعید
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    كاربردي
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در این مقاله که در راستای تبیین عوامل موثر بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی تدوین شده است ، به بررسی مقوله هوش فرهنگی که اخیراً توسط برخی از صاحبنظران حوزه کسب و کار به عنوان راز و رمز موفقیت مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی ارائه گردیده ، می پردازد. در ادامه خلاقیت و رابطه بین هوش و خلاقیت مطرح شده و رابطه هوش فرهنگی و خلاقیت نیز مورد کنکاش قرار گرفته و حوزه های کاربرد هوش فرهنگی و وضعیت های فراروی مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی هم به دقت مورد پردازش قرار گرفته اند.دریافت متن کامل
    کلید واژگان
    هوش فرهنگی
    خلاقیت
    تنوع فرهنگی
    حوزه فرهنگ و حوزه کسب و کار
    مديريت بازاريابي و فروش

    شماره نشریه
    244
    تاریخ نشر
    2012-09-01
    1391-06-11

    شاپا
    1022-7199
    URI
    http://tadbir.imi.ir/article-1-1202-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/951773

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب