مرور دوره 65, شماره 2 بر اساس موضوع "اضطراب ریاضی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی رابطه مهارتهای معلمی در ارزشیابی کیفی درس ریاضی با اضطراب ریاضی، اهمال کاری تحصیلی و سبک تفکر دانش آموزان
(دانشگاه علوم پزشکی مشهد, 2022-05-22)مقدمه: هدف این پژوهش بررسی رابطه مهارتهای معلمی در ارزشیابی کیفی درس ریاضی با اضطراب ریاضی، اهمال کاری تحصیلی و سبک تفکر دانش آموزان بود. پژوهش حاضر از نوع مطالعات توصیفی همبستگی است.روشکار: جامعه آماری پژوهش، معلمان و ...



