مرور دوره 20, شماره 8 بر اساس موضوع "حس تعلق به مدرسه"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تدوین مدل معادلات ساختاری پیشبینی حس تعلق به مدرسه بر اساس انسجام خانواده با نقش میانجی هوش معنوی در دانشآموزان پسر مقطع متوسطه دوم شهر اردبیل در سال تحصیلی 1400-1399: یک مطالعه توصیفی
(دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان, 2021-11-01)چکیده زمینه و هدف: حس تعلق به مدرسه به عنوان یک نیاز مهم برای عملکرد خوب دانشآموزان در محیطهای یادگیری تأیید شده است. پژوهش حاضر با هدف تدوین مدل معادلات ساختاری پیشبینی حس تعلق به مدرسه بر اساس انسجام خانواده با نقش ...



