مرور دوره 28, شماره 9 بر اساس موضوع "آموزش خطی"

  • اثر دستکاری قیود (روش غیرخطی) برسطح انگیزش درونی و مهارت دختران 7 تا 9 سال 

    کردی, فاطمه؛ ارشم, سعید؛ پروین پور, شهاب؛ لطفی, غلامرضا (دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2021-12-01)
    زمینه و هدف: یکی از عوامل مؤثر بر یادگیری آموزش غیرمداوم می­باشد که می­تواند با تأثیر بر ابعاد روانشناختی بر یادگیری مؤثر باشد. بنابراین هدف از پژوهش حاضر اثر دستکاری قیود (روش غیرخطی) برسطح انگیزش درونی و مهارت دختران 7 ...