نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمیاندهی رودسری, حجت الهfa_IR
dc.contributor.authorشکیبایی, زهرهfa_IR
dc.contributor.authorخلخالی, علیfa_IR
dc.date.accessioned1400-12-14T08:32:11Zfa_IR
dc.date.accessioned2022-03-05T08:32:11Z
dc.date.available1400-12-14T08:32:11Zfa_IR
dc.date.available2022-03-05T08:32:11Z
dc.date.issued2021-05-22en_US
dc.date.issued1400-03-01fa_IR
dc.date.submitted2022-01-31en_US
dc.date.submitted1400-11-11fa_IR
dc.identifier.citationمیاندهی رودسری, حجت اله, شکیبایی, زهره, خلخالی, علی. (1400). بررسی رابطه بین بهره هوشی با سبک های یادگیری. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد, 64(2)doi: 10.22038/mjms.2021.19603fa_IR
dc.identifier.issn1735-4013
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22038/mjms.2021.19603
dc.identifier.urihttps://mjms.mums.ac.ir/article_19603.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/863331
dc.description.abstractدر این پژوهش رابطه بین بهره هوشی با سبک های یادگیری بررسی شد و برای این منظور، راهکارهای شخصی سازی آموزش بوسیله شناسایی ارتباطات ناشناخته و مبهم بین داده های ایجاد شده مورد ارزیابی قرار گرفت. در این پژوهش برای پیدا کردن این ارتباط از یکی از روش­های داده کاوی به نام کاوش قوانین انجمنی[1] استفاده شده است. در این پژوهش بوسیله طراحی سایت و پیاده سازی آن در مدارس پایگاه کلان داده ای ایجاد و روابط مبهم میان ویژگیهای جمعیت شناختی نظیر جنسیت، استعداد کاری و بهره هوشی، نتایج و علایق تحصیلی با سبک های یادگیری کشف گردید که در نهایت از این طریق برای شخصی سازی یادگیری دانش آموزان راه کارهایی تبیین گردیده است. نوآوری این روش نسبت به روش های دیگر جنبه دینامیک و پویا بودن آن است. با اجرای سامانه داده پردازی دانش آموزان می توانیم در زمانهای مختلف از ایتدای تحصیل تا انتهای آن بطور کامل فعالیت های دانش آموزان را رصد نمود. در این پژوهش سه ماژول برای نمونه انتخاب شده بود و هدف اثبات کاربست کلان داده ها در یادگیری دانش آموزان بوده است.   [1]Association Rule Miningfa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی مشهدfa_IR
dc.relation.ispartofمجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهدfa_IR
dc.relation.ispartofmedical journal of mashhad university of medical sciencesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22038/mjms.2021.19603
dc.subjectبهره هوشیfa_IR
dc.subjectسبک یادگیریfa_IR
dc.subjectنتایج تحصیلیfa_IR
dc.titleبررسی رابطه بین بهره هوشی با سبک های یادگیریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت آموزشی، واحد تنکابن، دانشگاه آزاد اسلامی، تنکابن، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت آموزشی، واحد تنکابن، دانشگاه آزاد اسلامی، تنکابن، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت آموزشی، واحد تنکابن، دانشگاه آزاد اسلامی، تنکابن، ایرانfa_IR
dc.citation.volume64
dc.citation.issue2


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد