| dc.contributor.author | میاندهی رودسری, حجت اله | fa_IR |
| dc.contributor.author | شکیبایی, زهره | fa_IR |
| dc.contributor.author | خلخالی, علی | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1400-12-14T08:32:11Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2022-03-05T08:32:11Z | |
| dc.date.available | 1400-12-14T08:32:11Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2022-03-05T08:32:11Z | |
| dc.date.issued | 2021-05-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1400-03-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2022-01-31 | en_US |
| dc.date.submitted | 1400-11-11 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | میاندهی رودسری, حجت اله, شکیبایی, زهره, خلخالی, علی. (1400). بررسی رابطه بین بهره هوشی با سبک های یادگیری. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد, 64(2)doi: 10.22038/mjms.2021.19603 | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1735-4013 | |
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.22038/mjms.2021.19603 | |
| dc.identifier.uri | https://mjms.mums.ac.ir/article_19603.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/863331 | |
| dc.description.abstract | در این پژوهش رابطه بین بهره هوشی با سبک های یادگیری بررسی شد و برای این منظور، راهکارهای شخصی سازی آموزش بوسیله شناسایی ارتباطات ناشناخته و مبهم بین داده های ایجاد شده مورد ارزیابی قرار گرفت. در این پژوهش برای پیدا کردن این ارتباط از یکی از روشهای داده کاوی به نام کاوش قوانین انجمنی[1] استفاده شده است. در این پژوهش بوسیله طراحی سایت و پیاده سازی آن در مدارس پایگاه کلان داده ای ایجاد و روابط مبهم میان ویژگیهای جمعیت شناختی نظیر جنسیت، استعداد کاری و بهره هوشی، نتایج و علایق تحصیلی با سبک های یادگیری کشف گردید که در نهایت از این طریق برای شخصی سازی یادگیری دانش آموزان راه کارهایی تبیین گردیده است. نوآوری این روش نسبت به روش های دیگر جنبه دینامیک و پویا بودن آن است. با اجرای سامانه داده پردازی دانش آموزان می توانیم در زمانهای مختلف از ایتدای تحصیل تا انتهای آن بطور کامل فعالیت های دانش آموزان را رصد نمود. در این پژوهش سه ماژول برای نمونه انتخاب شده بود و هدف اثبات کاربست کلان داده ها در یادگیری دانش آموزان بوده است.
[1]Association Rule Mining | fa_IR |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه علوم پزشکی مشهد | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | medical journal of mashhad university of medical sciences | en_US |
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.22038/mjms.2021.19603 | |
| dc.subject | بهره هوشی | fa_IR |
| dc.subject | سبک یادگیری | fa_IR |
| dc.subject | نتایج تحصیلی | fa_IR |
| dc.title | بررسی رابطه بین بهره هوشی با سبک های یادگیری | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | گروه مدیریت آموزشی، واحد تنکابن، دانشگاه آزاد اسلامی، تنکابن، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | گروه مدیریت آموزشی، واحد تنکابن، دانشگاه آزاد اسلامی، تنکابن، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | گروه مدیریت آموزشی، واحد تنکابن، دانشگاه آزاد اسلامی، تنکابن، ایران | fa_IR |
| dc.citation.volume | 64 | |
| dc.citation.issue | 2 | |