نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعینی, فاطمهfa_IR
dc.contributor.authorآقاخانبابایی, مریمfa_IR
dc.date.accessioned1400-12-14T06:53:21Zfa_IR
dc.date.accessioned2022-03-05T06:53:22Z
dc.date.available1400-12-14T06:53:21Zfa_IR
dc.date.available2022-03-05T06:53:22Z
dc.date.issued2022-02-20en_US
dc.date.issued1400-12-01fa_IR
dc.date.submitted2020-08-07en_US
dc.date.submitted1399-05-17fa_IR
dc.identifier.citationعینی, فاطمه, آقاخانبابایی, مریم. (1400). تحلیل مدل ارتباطی پذیرش فناوری اطلاعات و کیفیت خرده‌فروشی در مشتریان برندهای ورزشی. جامعه شناسی و مدیریت سبک زندگی, 6(16), 99-113.fa_IR
dc.identifier.issn2645-5641
dc.identifier.urihttps://sls.tabrizu.ac.ir/article_9355.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/860649
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف تحلیل مدل ارتباطی پذیرش فناوری اطلاعات و کیفیت خرده‌فروشی در مشتریان برندهای ورزشی انجام شد. روش تحقیق، به‌صورت توصیفی- همبستگی است. جامعۀ آماری پژوهش، کلیۀ مشتریان نمایندگی برندهای آدیداس، نایک، ریباک، پوما هستند که عضو صفحه اینستاگرام آن برند بودند. شرط شرکت آزمودنی‌ها در این پژوهش علاوه بر خرید آن برند خاص، عضویت در صفحه اینستاگرام آن برند نیز باشد. بر اساس جدول مورگان تعداد 385 نفر به‌عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده تحقیق، پرسش‌نامه‌‌های استاندارد کیفیت خدمات خرده‌فروشی (کیم و لین، 2002) و پذیرش فناوری اطلاعات بر اساس مدل دیویس (1989) بود. برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده‌ شد. ابزار مورد استفاده SPSS نسخه 25 و LISREL نسخه 80/8 بود. یافته‌های تحقیق نشان داد پذیرش فناوری اطلاعات با کیفیت خرده‌فروشی در میان مشتریان برندهای منتخب پوشاک ورزشی ارتباط دارد؛ ازاین‌رو در جهت ارتقای کیفیت خرده‌فروشی به‌کارگیری روش‌های مناسب در فرایند پذیرش فناوری اطلاعات برای ارتقای کیفیت خرده‌فروشی؛ ترویج و ترغیب افراد به استفاده و پذیرش فناوری اطلاعات برای ارتقای کیفیت خرده‌فروشی؛ ایجاد آگاهی‌های لازم به افراد در خصوص فواید بهره‌مندی از فناوری اطلاعات و کیفیت خرده‌فروشی از طریق رسانه پیشنهاد می‌شود.fa_IR
dc.format.extent341
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تبریزfa_IR
dc.relation.ispartofجامعه شناسی و مدیریت سبک زندگیfa_IR
dc.relation.ispartofSociology of Life Styleen_US
dc.subjectپذیرشfa_IR
dc.subjectفناوری اطلاعاتfa_IR
dc.subjectکیفیتfa_IR
dc.subjectخرده‌فروشیfa_IR
dc.subjectمشتریان ورزشیfa_IR
dc.subjectجامعه شناسی ژورنالیسم و رسانه های ورزشیfa_IR
dc.titleتحلیل مدل ارتباطی پذیرش فناوری اطلاعات و کیفیت خرده‌فروشی در مشتریان برندهای ورزشیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد تهرانfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue16
dc.citation.spage99
dc.citation.epage113


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد