مرور دوره 16, شماره 1 بر اساس موضوع "آموزش مبتنی بر رایانه"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واجشناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2021-12-22)پیشینه و اهداف: کمک به کودکان مبتلا به اختلالهای یادگیری در سالهای اولیة تحصیل، با استفاده از راهکارهای جذاب، فناورانه، و در دسترس، ضرورتی است که میتواند برای غلبه بر اینگونه از مشکلات، در بسیاری از موقعیت ها مانند ...



