مرور دوره 64, شماره 2 بر اساس موضوع "بازاریابی"

  • نقش فناوری اطلاعات در طراحی مدل بازاریابی گردشگری پزشکی (رویکرد ترکیبی) 

    خاتم نژاد آتشگاه, سید یاشار؛ توفیقی اقدم میانجی, مائده؛ منصوری, سید حسین (دانشگاه علوم پزشکی مشهد, 2021-05-22)
    مقدمه: امروزه فناوری اطلاعات نقش بزرگی را در توسعه گردشگری پزشکی ایفا می کند و تهیه بهترین امکانات درمانی برای متخصصان پزشکی، امری حیاتی شده است. هدف اصلی این پژوهش نقش فناوری اطلاعات در طراحی مدل بازاریابی گردشگری پزشکی ...