مرور دوره 6, شماره 16 بر اساس موضوع "تصویر ذهنی مطلوب"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
مطالعۀ جامعهشناختی تصویر ذهنی مطلوب و عوامل مرتبط با آن در بین مشتریان (مورد مطالعه: شهروندان بالای 18 سال کرمانشاه)
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز, 2022-02-20)تصویر ذهنی مطلوب مؤلفههایی ذهنی است که مصرفکنندگان با توجه به خواست ها و نیازهای خاص و منحصربهفرد خود (قیمت کالاها، میزان دسترسی به خرید، احساس امنیت مشتریان، تفریح و سرگرمی، کاربردی بودن و مد و برند بودن کالاها)، در ...



