نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorاسمعیلوندی, منوچهرfa_IR
dc.contributor.authorاسدی آقبلاغی, مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1400-03-19T18:27:53Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-06-09T18:27:54Z
dc.date.available1400-03-19T18:27:53Zfa_IR
dc.date.available2021-06-09T18:27:54Z
dc.date.issued2019-08-23en_US
dc.date.issued1398-06-01fa_IR
dc.date.submitted2017-08-08en_US
dc.date.submitted1396-05-17fa_IR
dc.identifier.citationاسمعیلوندی, منوچهر, اسدی آقبلاغی, مهدی. (1398). بررسی آزمایشگاهی ضریب دبی سازۀ ترکیبی کالورت دایره ای-سرریز لبه‌پهن. مهندسی عمران فردوسی, 32(2), 45-60.fa_IR
dc.identifier.urihttps://civil-ferdowsi.um.ac.ir/article_32327.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/815668
dc.description.abstractدر این مقاله به بررسی ویژگی‌های هیدرولیکی جریان عبوری از درون یک سیستم مرکب کالورت دایره­ای-سرریز به­صورت آزمایشگاهی برای 12 مدل پرداخته شد. منحنی دبی اشل برای مدل­های مختلف ارائه شد. نتایج نشان داد که به ازای یک هد مشخص دبی سازه ترکیبی بیشتر از مجموع دبی کالورت و دبی سرریز بود. همچنین، ضریب دبی برای سازۀ ترکیبی بین 25/0 تا 73/0، برای سرریز بین 25/0 تا 63/0 و برای کالورت 33/0 تا 77/0 تغییر می­کرد. پارامتر بدون بعد  (هد به قطر) بیشترین تأثیر را بر روی ضریب دبی داشته است. علاوه­براین، معادلات رگرسیونی برای تخمین ضریب دبی ارائه شدند.fa_IR
dc.format.extent1488
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofمهندسی عمران فردوسیfa_IR
dc.subjectمدل آزمایشگاهیfa_IR
dc.subjectسازه ترکیبی کالورت دایره ای-سرریزfa_IR
dc.subjectضریب دبیfa_IR
dc.subjectکالورتfa_IR
dc.subjectسرریزfa_IR
dc.subjectمنحنی دبی هدfa_IR
dc.subjectرگرسیونfa_IR
dc.subjectآنالیز ابعادیfa_IR
dc.subjectآنالیز حساسیتfa_IR
dc.titleبررسی آزمایشگاهی ضریب دبی سازۀ ترکیبی کالورت دایره ای-سرریز لبه‌پهنfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentشهرکردfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شهرکردfa_IR
dc.citation.volume32
dc.citation.issue2
dc.citation.spage45
dc.citation.epage60


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد