نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorآذرنوش انصاریfa_IR
dc.contributor.authorفرزانه محمدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-12-04T13:57:37Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-02-22T13:57:47Z
dc.date.available1399-12-04T13:57:37Zfa_IR
dc.date.available2021-02-22T13:57:47Z
dc.date.issued2016-09-26en_US
dc.date.issued1395-07-05fa_IR
dc.date.submitted2016-03-01en_US
dc.date.submitted1394-12-11fa_IR
dc.identifier.citationآذرنوش انصاری, فرزانه محمدی. (1395). ارایه الگویی برای سنجش ارزش نام تجاری در خدمات سلامت شهر اصفهان. مدیریت اطلاعات سلامت, 13(4), 297-303.fa_IR
dc.identifier.issn1735-7853
dc.identifier.issn1735-9813
dc.identifier.urihttp://him.mui.ac.ir/index.php/him/article/view/2823
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/765409
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی اصفهانfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت اطلاعات سلامتfa_IR
dc.subjectSpecial Brand Equityfa_IR
dc.subjectLoyaltyfa_IR
dc.subjectSatisfactionfa_IR
dc.subjectExperiencefa_IR
dc.subjectHealth Servicesfa_IR
dc.subjectارزش ویژه برند؛ وفاداری؛ رضایت؛ تجربیات پیشین؛ خدمات سلامتfa_IR
dc.titleارایه الگویی برای سنجش ارزش نام تجاری در خدمات سلامت شهر اصفهانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentاستادیار، مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)، گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، اقتصاد سلامت، مرکز تحقیقات مدیریت و اقتصاد سلامت، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصفهان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume13
dc.citation.issue4
dc.citation.spage297
dc.citation.epage303


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد