ارایه الگویی برای سنجش ارزش نام تجاری در خدمات سلامت شهر اصفهان
(ندگان)پدیدآور
آذرنوش انصاریفرزانه محمدی
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیکلید واژگان
Special Brand EquityLoyalty
Satisfaction
Experience
Health Services
ارزش ویژه برند؛ وفاداری؛ رضایت؛ تجربیات پیشین؛ خدمات سلامت
شماره نشریه
4تاریخ نشر
2016-09-261395-07-05
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانسازمان پدید آورنده
استادیار، مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)، گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایراناستادیار، اقتصاد سلامت، مرکز تحقیقات مدیریت و اقتصاد سلامت، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصفهان، ایران
شاپا
1735-78531735-9813



