• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت اطلاعات سلامت
    • دوره 13, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت اطلاعات سلامت
    • دوره 13, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارایه الگویی برای سنجش ارزش نام تجاری در خدمات سلامت شهر اصفهان

    (ندگان)پدیدآور
    آذرنوش انصاریفرزانه محمدی
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    Special Brand Equity
    Loyalty
    Satisfaction
    Experience
    Health Services
    ارزش ویژه برند؛ وفاداری؛ رضایت؛ تجربیات پیشین؛ خدمات سلامت

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2016-09-26
    1395-07-05
    ناشر
    دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
    سازمان پدید آورنده
    استادیار، مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)، گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
    استادیار، اقتصاد سلامت، مرکز تحقیقات مدیریت و اقتصاد سلامت، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصفهان، ایران

    شاپا
    1735-7853
    1735-9813
    URI
    http://him.mui.ac.ir/index.php/him/article/view/2823
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/765409

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب