نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمریم خالقی بایگیfa_IR
dc.contributor.authorاحد بنارfa_IR
dc.contributor.authorابوالفضل ابراهیمیfa_IR
dc.date.accessioned1399-12-04T13:50:14Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-02-22T13:50:24Z
dc.date.available1399-12-04T13:50:14Zfa_IR
dc.date.available2021-02-22T13:50:24Z
dc.date.issued2014-11-09en_US
dc.date.issued1393-08-18fa_IR
dc.date.submitted2013-04-20en_US
dc.date.submitted1392-01-31fa_IR
dc.identifier.citationمریم خالقی بایگی, احد بنار, ابوالفضل ابراهیمی. (1393). فاکتور‌های اساسی اثرگذار بر عدم موفقيت مديريت ارتباط با ارباب رجوع (مشتريان) در نظام سلامت. مدیریت اطلاعات سلامت, 11(5), 645-656.fa_IR
dc.identifier.issn1735-7853
dc.identifier.issn1735-9813
dc.identifier.urihttp://him.mui.ac.ir/index.php/him/article/view/1276
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/765380
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی اصفهانfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت اطلاعات سلامتfa_IR
dc.subjectمديريت ارتباط با ارباب رجوع(مشتريان);عدم موفقيت;فاکتورfa_IR
dc.subjectپروژه;نظام سلامت.fa_IR
dc.titleفاکتور‌های اساسی اثرگذار بر عدم موفقيت مديريت ارتباط با ارباب رجوع (مشتريان) در نظام سلامتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentاستاديار مدیریت سیاست گذاری گروه مديريت و تحصيلات تکميلی موسسه آموزش عالی فارابی دانشگاه شهید بهشتی ، کرج، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مديريت اجرايی موسسه آموزش عالی فارابی و کارشناس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مديريت اجرايی موسسه آموزش عالی فارابی و کارشناس منابع انسانی و پشتیبانی شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپناfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue5
dc.citation.spage645
dc.citation.epage656


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد